Thursday, October 13, 2016

Professionele Forex Trader Salaris

Wat dink jy Professionele Forex-handelaars Maak Dit kan 'n dom vraag, maar ek het net gewonder as iemand kan skat hoeveel 'n professionele forex handelaar kan maak. Dit is duidelik dat dit hang af van die grootte van hul rekening en hoeveel hulle wil waag nie, maar ek was nie seker of daar enige gevolge in die handel as jy so baie geld (maksimum op die handel baie, ens) het. Dankie vir jou insette Ek dont dink die vraag is hoeveel nie, maar bloot quotHowquot Hoe doen hulle wat hulle doen in aanmerking te kom 'n professionele ek sou myself oorweeg om 'n professionele forex handelaar wees as my vrou en ek het nie om te werk vir iemand anders as onsself as 'n gevolg van my konsekwent wins. Ek sou nie skuld niemand enige geld as gevolg van my konsekwent wins. Ek sou net handel 3 dae per week en geniet die lewe die ander vier as gevolg van my konsekwent wins. Ek kan nie self miljoen dollar huise, motors, bote, ens as gevolg van my konsekwent wins, maar alles en almal wat verband hou met my sou baie gemaklik wees. Daar is geen dollar bedrag wat ten einde so 'n status bereik kan bepaal, maar die bereiking van doelwitte en drome kan beslis kwalifiseer een as 'n professionele. Hoop dit help, Mark Omdat help mekaar is 'n goeie ding. ) Dit kan 'n dom vraag, maar ek het net gewonder as iemand kan skat hoeveel 'n professionele forex handelaar kan maak. Wel, as jou Bruce Kovner, jy maak oor 300mil per jaar. As jou 'n pro by Goldman, jou waarskynlik neem in ongeveer 10mil. As jou 'n GTA, jou waarskynlik maak n paar miljoen per jaar. pretty much almal betaal hierdie ouens salarisse dit is algemeen vandag, check mark towenaars 'n paar gevallestudies op individuele handelaars te lees, sal jy vind daar 'n groot verskeidenheid van persoonlikhede en winste. Ontspan en gelukkig te wees. Het ek noem dat dit 'n demo rekening. Vinnigste manier om te voel soos 'n millionare. InterbankFx demo. Lol Ek was op die punt om groot BS 'n beroep op julle net daar lol. Dit maak nie makliker, maar eerder die teenoorgestelde en sy nie as gevolg van die bedrag van die geld óf geword. sy hoofsaaklik omdat die plek van die handel jou eie geld, is jy waarskynlik die handel ander mense geld. en hoe meer geld jy het, hoe meer kliënte jy waarskynlik 'en hoe meer mense jy kan moontlik in die steek gelaat. wat word mooi stresvolle na 'n ruk. veral wanneer die handel 'n 6 miljoen rekening en 'n een persent verlies is 60K. Soos vir die professionele handelaar ding, wat jy nodig het om 'n onderskeid te maak. 'n professionele handelaar is een wat werk vir 'n bank, 'n belegging firma, 'n makelaar, of enige ander finansiële instelling. 'n voltydse handelaar is iemand wat óf ambagte sy eie geld of ander as 'n STR of CPO. hoewel tegnies, 'n GTA is 'n professionele handelaar, hulle is twee verskillende konsepte. Professionele handelaars verdien 'n salaris moontlik met 'n kommissie aspek. salarisse waarskynlik wissel enigiets van 50-60K 'n jaar om 'n jaar 300-400K. kommissies kan 'n ander 30-50K om een ​​van dié nommers te voeg. 'n voltydse handelaar, een wat sy geld of ander voltydse ambagte, kan veel meer as dit, maar ook baie minder te maak. 'n handelaar wat in die mark vir die jaar en het 'n klomp van die kliënte kan waarskynlik net 1-2 miljoen jaarliks ​​maklik. waarskynlik nog meer. 'n tipiese voltydse handelaar sal waarskynlik maak enigiets van 75K tot 300K per jaar. die geld vloei vir een van hierdie ouens is veranderlike gebaseer op toestande vaardigheid, ondervinding, en die mark. so ja, im neem aan jy praat oor die voltydse tipe handelaar sodat dit eerlik enige nommer wat jy dit maak kan wees. Soos ek sê, dit hang af van 'n ton van faktore. As jy dink van die gang voltydse, baie geluk aan julle dude. ek wens jou die beste toe. 'n vinnige nota: dit is al 'n lae beramings. im seker daar is tonne van handelaars daar buite wat baie meer as hierdie getalle te maak. dink dit as meer van 'n beginsalaris of iets. Aangesluit Januarie 2009 Status: Lid 92 Posts LMAO sommige van hierdie antwoorde geblinddoek pyl gooi. A quotproquot handelaar kyk na ROI en die einde van ten minste 'n maand as dit nie langer en loop ambagte uit tot voltooiing. die bedrag maak hy, is of van sekondêre belang moet wees. Hy vind die beste van die beste ambagte en neem slegs those..He ambagte stel ups soos Vegas gesê. Hy mag nie handel dryf vir dae wag en kyk. verwag om enkele syfer terugkeer 'n maand met 'n paar groot maande gemeng, want hy kan nie wees 'n adrenalien gehaas balle teen die muur handel junkie geword Junie 2008 Status: lid 577 Posts LMAO sommige van hierdie antwoorde geblinddoek pyl gooi. A quotproquot handelaar kyk na ROI en die einde van ten minste 'n maand as dit nie langer en loop ambagte uit tot voltooiing. die bedrag maak hy, is of van sekondêre belang moet wees. Hy vind die beste van die beste ambagte en neem slegs those..He ambagte stel ups soos Vegas gesê. Hy mag nie handel dryf vir dae wag en kyk. verwag om enkele syfer per maand terug met 'n paar groot maande gemeng, want hy kan nie wees 'n adrenalien gehaas balle teen die muur handel junkie ummmmmm laat my dink, meer as vyf jaar ervaring reg te stel quotXquot bedrag van pitte per maand - gewaarborg im sorry, maar 'n paar van jou quotfactsquot werklik besonderhede toegepas op 'n baie subjektiewe en algemene. nie elke pro handelaar wag en horlosies vir dae. daardie soort mense is 'n minderheid, al is dit 'n bekende een. Soos vir die beste van die beste ambagte ding, kan jy nooit weet hoe goed 'n handelsmerk gaan wees tot na jy gesluit het. sodat as hy besig is om die beste van die beste ambagte, hy hulle nie 'n beroep dat terwyl hes handel. die feit dat hy het 'n ton van goeie ambagte is 'n weerspieëling van sy vaardigheid as 'n handelaar, nie die feit dat hy die quotbest van die bestquot ambagte kan kies. ook, die hele quotmakes slegs 'n paar ambagte n monthquot dinge is net verkeerd. mees quotproquot handelaars het 'n bestendige opbrengs sodat hulle kan nie bekostig om enige ambagte nie in 'n maand. wat hulle nodig het om te handel al die tyd. mees professionele handelaars by inrigtings te maak 10 tot 20 ambagte per dag. die meeste individuele pro handelaars te maak ten minste 1 of 2 per dag. ten minste. Ek dont weet waar jy kry jou inligting dude as vir die ROI ding, wasnt hy vra hoe mense dink van hul winste, of hulle is op soek na pitte, dollar, of 'n persent. Hy vra toe hoeveel geld hulle het. Hy vra toe 'n dollar bedrag dude. 'n persent in orde is, en jy is reg, dit is soveel meer belangrik as 'n dollar bedrag, maar dit isnt wat hy asked. The baie termyn quotsalaryquot kom van die Latynse woord vir quotsaltquot. Antieke soldate sal in werklikheid betaal met stukke grond en sout. Distilleerwyn die vraag: Werk GT Poging Risiko GT Beloning. Dit is min of meer 'n werknemer soort vergelyking. Trading werk nie so nie. There039s nie toegestaan ​​beloning of 'n romantiek van die neem van risiko's in die handel. Veel minder in die dag handel. Handelaars in die algemeen verloor geld big time, mees afbrekende hul rekeninge binne 6 maande. So, nee, there039s geen beloning vir hul pogings. Van 90 tot 95 of handelaars geld verloor met verloop van tyd. Van 95-97 van die dag handelaars geld verloor met verloop van tyd. As ons die bespreking beperk tot die minderheid van diegene wat don039t misluk, dan hul quotsalaryquot (of, beter, kapitaalwinsbelasting) is afhanklik van hul strategie en oor hoeveel veronderstelde hulle sit in die mark. Veronderstelde is wat kapitaal word nadat jy wysigers (hoofsaaklik, hefboom) wat deur makelaars toe te pas. Oor die algemeen, in 'n baie benaderde reël, 'n termynkontrak dag handelaar kan realisties te maak 50-200 per dag per kontrak per sekuriteit hy handel dryf. Voorbeeld: handel 2 e-mini SampP (ES) kontrakte kon netto ongeveer 2 x (50 200) per dag. As ek 3 effekte (ZB) kontrakte voeg hierdie amour kan gaan na: 2 x (50 200) 3 x (50 200) per dag. Let op hierdie vereis perfekte uitvoering, dit verg om 'n winsgewende handelaar wees, anders sal die 50. 200 word -500. 100 per sekuriteit. 'N forex handelaar kan meer deur die gebruik van 'n hoë hefboom maak, maar dan sy verwagte lewensduur as handelaar gaan word gemeet in 'n paar maande. Gegewe gelyk kapitaal, sou 'n aandele of ETF dag handelaar maak minder net omdat hulle can039t diens hoë Benut. 2.1k Views middot View upvotes middot Nie deur Julen MartnezProfessional forex handelaar 'n Professionele Forex Trader, of 'n buitelandse valuta handelaar versoek Reproduksie middot Antwoord is 'n individu wat handel en wie se hoof bron van inkomste is winste wat hy verdien uit handel Forex praktiseer. Hy fokus doelgerig op die valuta handel as sy voltydse beroep. Hy kan 'n onafhanklike handelaar of hy kan selfs 'n gesalarieerde werknemer van Forex Trading ferm en kan handel namens sy kliënte of sy inkomste kom in die vorm van 'n salaris of in die vorm van wins, so lank as wat hy verdien deur handel sal hy genoem word 'n forex handelaar. Vir iemand om 'n forex handelaar geword behoort hy kry in die gebied van die handel met die uiterste erns en nodige kwalifikasie, ervaring en kennis. Hy moet sy kennis te verbeter en hy moet vry van emosionele en impuls terwyl handel. Handelaars en professionele handelaars doen dieselfde werk, volg dieselfde reëls, maar vir algemene handelaars handel is hul deeltydse beroep en dit is aangestel om die bykomende inkomste en nie die hoofbron van inkomste wat hulle genereer uit Forex professionele handelaar aan die ander kant moet in Forex voltyds. Of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Goeie dag Chris Dankie vir die goeie werk. Is 'n beginner en is op soek na 'n professionele handelaar geword. Wat is die beste kan ek verneem dat onlineWhat is maandelikse gemiddelde verdienste vir forex handelaars watter soort inligting kan jy kry van maandelikse gemiddelde verdien hoeveel kos 'n gemiddelde professionele forex handelaar maandelikse inkomste. Toe ek 'n noob, en (i steeds as my self 'n noob) my hoogste verdienste was apprx. 600. Maar toe ek terugkyk die enigste werklike rede waarom ek in staat was om dit te doen was, want my marge (i didnt n klomp geld het) so ek het net alles in baie keer gee 100pips as reeks handel volg met die tendens en natuurlik ek coulnt dit gedoen het as ek moes miljoen dollar rekening. My vraag is hoeveel kos 'n gemiddelde professionele forex handelaar maandelikse geploeg. watter getal sal in ag geneem word as quotsafequot handel was daar 'n artikel oor die maak van 20percent maandeliks met net 'n duisend doallr en saamgestelde dit vir 3years en wanneer jy optel. Sjoe. Ek glo opreg dat ek kan maak 20. probleem is egter geduld. deur nie opstaan ​​gevang deur gierigheid. en in stand te hou koel en consistancy. en ek dink uit alles vey fundamentele kwessie soos geldbestuur stop verlies, neem wins, verhouding. is die moeilikste om te doen, ek ervaar dat die wen is maklik, maar verloor is moeiliker. Dit is hoe jy wen en hoe jy verloor. neem bigggg oorwinning en neem klein verliese. im nog besig met hierdie kwessie gelukkig handel you guys watter soort inligting kan jy kry van maandelikse gemiddelde verdien hoeveel kos 'n gemiddelde professionele forex handelaar maandelikse inkomste. Toe ek 'n noob, en (i steeds as my self 'n noob) my hoogste verdienste was apprx. 600. Maar toe ek terugkyk die enigste werklike rede waarom ek in staat was om dit te doen was, want my marge (i didnt n klomp geld het) so ek het net alles in baie keer gee 100pips as reeks handel volg met die tendens en natuurlik ek coulnt dit gedoen het as ek moes miljoen dollar rekening. My vraag is hoeveel kos. hoe lank is 'n stukkie tou. Dit sal afhang van hul rekening balans, dus selfs as jy gevind oor hul verdienste dit wouldnt jy regtig baie verlig. Ek stel voor vra oor maandelikse wins in plaas soos wat meer relevant is vir everybodys situasie sou wees. Geen twyfel oor wat, 600 maandelikse wins is awesome vir anybodys standaarde. Probeer om te onthou al wat handel is 'n ryk stadig besigheid. Jy hoef astronomiese winste per maand om ryk te word as gevolg van die effek van saamgestelde rente. As jy in die dringende behoefte van die geld wat jy behoort nie anyways word die handel, want dit sou doen. Dit som dit op Ernstig, as jy in die dringende behoefte van fondse en jy nuut is tot die mark, dan handel is net oor die ergste ding wat jy kan doen op die oomblik. 'N beter antwoord is wat teikens sien jy jouself stel om te bereik. Niemand wil hier om te sê hoeveel hulle per maand verdien ons dit kry. Maar Arent ons almal pit versamelaars Im 'n newbie en Ek neem aan 100 pitte troeteldier week. Wat gelyk is aan 400 pitte per maand of 4 vir daardie maand. As ons die opname of die handel in 'n tydskrif soos ons moet seker ten minste weet ons die getalle. Niemand gee om wat die algehele gemiddelde up of nadeel is - Net joune. Eerder as om die oprigting van 'n spesifieke pit teiken, is dit dalk meer sin 'n range..landing die presiese aantal pitte / week te stel maak is nie van plan om easy. Foreign-Exchange Trader Salaris Posbeskrywing vir buitelandse valuta handelaar buitelandse valuta wees handelaars verantwoordelik is vir die uitvoering van finansiële handel in buitelandse valuta regoor die wêreld namens hul maatskappy. Hierdie professionele mense gebruik hul kundigheid te koop en verkoop van sekere geldeenhede en aandele-opsies op spesifieke tydsintervalle. Sommige van die belangrikste verantwoordelikhede sluit die behoud van up to date op wisselkoerse, markonbestendigheid en die onlangse gebeure wat die waarde van verskillende geldeenhede in verskillende lande kan verander. Hulle ontvang aanbevelings en strategie inligting van die senior buitelandse valuta handelaar in hul organisasie. Hulle genereer winsgewendheid en inkomste vir hul maatskappy deur die uitvoering van ambagte en genereer verspreiding inkomste. Hulle het 'n sterk interpersoonlike vaardighede om te kommunikeer in persoon, oor die telefoon, of deur elektroniese middele om alle handel doelwitte binne 'n spesifieke tydlyn te bereik. Hulle werk in 'n vinnige omgewing waar stres is hoog, want daar is druk om te koop en te verkoop verskansing produkte met 'n baie spesifieke tyd rame. Buitelandse valuta handelaars bied ook advies by die opening en sluiting van buitelandse valuta rekeninge. Hulle bou rapportages met kliënte en genereer meer besigheid vir hul firma. Verder is hierdie professionele mense is in beheer van die fasilitering en die hersiening van finansiële kontrakte. Hulle maak seker dat hierdie kontrakte aan handel lessenaar prosedures en federale regulasies vir finansiële sekuriteit en privaatheid. Buitelandse valuta handelaars het 'n uitstekende tegniese vaardighede te posisioneer en te skaf verskillende buitelandse produkte en prosesse outomatiseer soveel as wat nodig is. Hierdie professionele mense kan onafhanklik of as deel van kruis-funksionele spanne werk. 'N B-graad in finansies, ekonomie, rekeningkunde, of 'n verwante veld is nodig vir hierdie posisie. Daarbenewens kan die vorige jare se ondervinding as 'n handelaar nuttig wees. Buitelandse valuta handelaar Take koop, verkoop en ruil buitelandse valuta skommelinge in markte te ontgin en die verhoging van winsgewendheid. Bestuur rekeninge, en noukeurig dop verliese en winste. Analiseer valutamarkte en verslae. Buitelandse valuta handelaar Job Listings Soek deur nog werke: Betaal deur Experience Vlak vir buitelandse valuta handelaar mediaan van al vergoeding (insluitend wenke, bonus, en oortyd) deur jare se ondervinding. Buitelandse valuta Handelaars algemeen kry hoër vergoeding vir meer volop vorige ondervinding. Die gemiddelde onervare werker verdien 73K, en iemand wat gewerk het vir vyf tot 10 jaar kan 'n groter gemiddelde salaris van 95K verwag. Ses-figuur salarisse oppervlak na een tot twee dekades op die baan ervare professionele in hierdie groep maai 'n ses-syfer mediaan van 110k. Big finansiële winste lyk as gevolg van werk vir meer as twee dekades veterane in hierdie groep verslag verdien 164k gemiddeld.


No comments:

Post a Comment